Thursday, 10 November 2011

PARACETAMOL...oh..PARACETAMOL

Assalamualaikum semua..


MOOD : DEMAM..=(


cik tin demam ni..ada sesiapa nak bagi bubur tak..hehe

tak ada selera la nak makan banyak-banyak (tapi, dah bedal ayam KFC..hehe)

biasa la kan..setiap kali demam, korang mesti makan panadol kan untuk kurang kan sakit kepala, panas badan dan sebagainya.


TAPI......cik tin TAK BOLEH MAKAN PANADOL..jeng3

kenapa?...badan cik tin tak dapat terima paracetamol (kandungan yang ada dalam mana-mana panadol)..kecian tak..huk3


so, untuk menghilangkan kesakitan ini, cik tin minum air 100 PLUS..air isotonik tu..fuhhh..lega la cket..kalau demam ke, tak sihat badan ke, cik tin cepat-cepat minum air 100 PLUS..

cik tin paling suka yang berperisa lemon (warana hijau)..best..=)=)
semoga cik tin cepat sembuh..(tuk diri sendiri pula)

dah dekat final exam ni..nervous..demam tak kebah lagi..selesema lagi..batuk..aduiii..








2 comments:

 
Template Edited by Miss Pelangy| All Rights Reserved And Protected |